U Vladi Vojvodine potpisan je protokol o rekonstrukciji železničke pruge Petrovaradin - Beočin, čija vrednost je procenjena na 6,5 miliona evra.
Pruga Petrovaradin - Beocin
Pruga će biti obnovljena na osnovu javno-privatnog partnerstva pokrajinske vlade i kompanija Lafarž, Alas Rakovac, Transnafta, Karin komerc, Zavoda za izgradnju grada, Opštine Beočin i Železnica Srbije. Pruga se nalazi u blizini pomenutih kompanija i trebala bi da ispuni njihove zahteve za kvalitetnim železničkim prevozom i jeftinijim transportom prilikom snabdevanja tržišta.
Pruga je rangirana kao lokalna, dužine 17,2 kilometra, i povezana je sa koridorom 10. Reč o tipičnoj brdskoj pruzi, koja će pre svega biti osposobljena da podnese velike terete od 22 tone, na čemu su insistirale kompanije partneri. Osim teretnog saobraćaja, pruga bi pružila mogućnosti i za uspostavljanje
prigradskog putničkog saobraćaja.
Sada predstoji izrada Generalnog projekta i nekoliko pratećih dokumenata, dok je prethodna studija opravdanosti rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin urađena u Saobraćajnom institutu CIP. Na osnovu potpisanog Protokola nastaviće se razgovori sa Železnicama Srbije, kako bi se pronašao najefikasniji način
za rekonstrukciju železničke pruge.
Preuzeto sa portala Radia 021.
Pruga Petrovaradin - Beocin
Pruga će biti obnovljena na osnovu javno-privatnog partnerstva pokrajinske vlade i kompanija Lafarž, Alas Rakovac, Transnafta, Karin komerc, Zavoda za izgradnju grada, Opštine Beočin i Železnica Srbije. Pruga se nalazi u blizini pomenutih kompanija i trebala bi da ispuni njihove zahteve za kvalitetnim železničkim prevozom i jeftinijim transportom prilikom snabdevanja tržišta.
Pruga je rangirana kao lokalna, dužine 17,2 kilometra, i povezana je sa koridorom 10. Reč o tipičnoj brdskoj pruzi, koja će pre svega biti osposobljena da podnese velike terete od 22 tone, na čemu su insistirale kompanije partneri. Osim teretnog saobraćaja, pruga bi pružila mogućnosti i za uspostavljanje
prigradskog putničkog saobraćaja.
Sada predstoji izrada Generalnog projekta i nekoliko pratećih dokumenata, dok je prethodna studija opravdanosti rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin urađena u Saobraćajnom institutu CIP. Na osnovu potpisanog Protokola nastaviće se razgovori sa Železnicama Srbije, kako bi se pronašao najefikasniji način
za rekonstrukciju železničke pruge.
Preuzeto sa portala Radia 021.
0 коментара:
Постави коментар