Petak, 07. jun 2013.
"Železnice Srbije" od večeras, 7. juna, primenjuju letnju sezonu saobraćaja uvođenjem sezonskog voza "Panonija", na relaciji Subotica (Novi Sad) – Bar, kao i uključivanjem vagona za prevoz automobila u dnevnom i večernjem vozu iz Beograda za Bar.
Na slici: Ukrštvanje Beovoza iz Pančeva i voza za Bukurešt u Krnjači. Slikano 3.juna 2011.
Zbog velikog intereresovanja za prevozom automobila na relaciji Beograd – Bar–Beograd od večeras, u sastavu večernjeg voza u 20.10 sati, kao i jutarnjeg u 9.10 sati, svakodnevno će biti uključeni i vagoni za prevoz praćenih automobila.
Jutarnji voz u svom sastavu ima samo vagone sa sedištima, dok večernji voz, osim vagona sa sedištima, ima kušet i spavaća kola. U večernjem vozu, kao posebna ponuda srpskih železnica, uključena su i jedna spavaća kola iz sastava Plavog voza. Iz Bara za Beograd vozovi polaze u 9.00 i 19.00 sati.
Cena karte u jednom smeru Beograd – Bar ili Bar – Beograd, u drugom razredu voza, uključujući i rezervaciju sedišta, košta 24 evra, dok za prevoz automobila treba izdvojiti 30 evra.
Sezonski voz "Panonija", saobraćaće od 7.juna do 8.septembra, sa polaskom iz Subotice u 18.14 sati, a iz Bara za Suboticu u 17 sati. U sastavu ovog voza, biće vagoni sa sedištima, kušet i spavaća kola, a za putnike iz Novog Sada (21.09 sati) u ponudi su i vagoni za prevoz automobila.
Osim vagona iz Subotice i Novog Sada u sastavu ovog voza, određenim danima u nedelji, saobraćaju direktna kola iz Moskve, Praga i Budimpešte.
Vozna karta u drugom razredu voza sa rezervacijom sedišta, od Subotice do Bara iznosi 30 evra, a na relaciji Novi Sad – Bar 26,80 evra. Cena prevoza automobila od Novog Sada do Bara iznosi 30 evra.
Karte u međunarodnom saobraćaju plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti.
Srpske železnice putnicima nude i brojne povlastice za jeftiniju vožnju u međunarodnom saobraćaju kao što su: povlastice za grupna putovanja, Rail Plus, Balkan Flexipass, City Star, kao i ponude SPECIJAL za brojne evropske destinacije.
Vest preuzeta sa portala Železnica Srbije
"Železnice Srbije" od večeras, 7. juna, primenjuju letnju sezonu saobraćaja uvođenjem sezonskog voza "Panonija", na relaciji Subotica (Novi Sad) – Bar, kao i uključivanjem vagona za prevoz automobila u dnevnom i večernjem vozu iz Beograda za Bar.
Na slici: Ukrštvanje Beovoza iz Pančeva i voza za Bukurešt u Krnjači. Slikano 3.juna 2011.
Zbog velikog intereresovanja za prevozom automobila na relaciji Beograd – Bar–Beograd od večeras, u sastavu večernjeg voza u 20.10 sati, kao i jutarnjeg u 9.10 sati, svakodnevno će biti uključeni i vagoni za prevoz praćenih automobila.
Jutarnji voz u svom sastavu ima samo vagone sa sedištima, dok večernji voz, osim vagona sa sedištima, ima kušet i spavaća kola. U večernjem vozu, kao posebna ponuda srpskih železnica, uključena su i jedna spavaća kola iz sastava Plavog voza. Iz Bara za Beograd vozovi polaze u 9.00 i 19.00 sati.
Cena karte u jednom smeru Beograd – Bar ili Bar – Beograd, u drugom razredu voza, uključujući i rezervaciju sedišta, košta 24 evra, dok za prevoz automobila treba izdvojiti 30 evra.
Sezonski voz "Panonija", saobraćaće od 7.juna do 8.septembra, sa polaskom iz Subotice u 18.14 sati, a iz Bara za Suboticu u 17 sati. U sastavu ovog voza, biće vagoni sa sedištima, kušet i spavaća kola, a za putnike iz Novog Sada (21.09 sati) u ponudi su i vagoni za prevoz automobila.
Osim vagona iz Subotice i Novog Sada u sastavu ovog voza, određenim danima u nedelji, saobraćaju direktna kola iz Moskve, Praga i Budimpešte.
Vozna karta u drugom razredu voza sa rezervacijom sedišta, od Subotice do Bara iznosi 30 evra, a na relaciji Novi Sad – Bar 26,80 evra. Cena prevoza automobila od Novog Sada do Bara iznosi 30 evra.
Karte u međunarodnom saobraćaju plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti.
Srpske železnice putnicima nude i brojne povlastice za jeftiniju vožnju u međunarodnom saobraćaju kao što su: povlastice za grupna putovanja, Rail Plus, Balkan Flexipass, City Star, kao i ponude SPECIJAL za brojne evropske destinacije.
Vest preuzeta sa portala Železnica Srbije
0 коментара:
Постави коментар