Utorak, 18. jun 2013.
„Železnice Srbije“ uvele su danas u redovan putnički železnički saobraćaj dizel motorni voz serije 710, koji će saobraćati između Zaječara i Požarevca i na taj način omogućiti putnicima iz ovog regiona železničku vezu do Beograda.
Na slici, Zaječar u 6 ujutru, 16.septembra 2012. Vozovi za Majdanpek, Niš i Prahovo spremni za polazak.
Generalni direktor „Železnica Srbije“ Dragoljub Simonović poručio je prilikom obilaska železničke stanice u Zaječaru da železnica nije zaboravila taj kraj koji je poslednjih dvadesetak godina bio u potpunosti zapostavljen.
„Za železnicu ovaj voz ne znači mnogo, ali znači mnogo za građane ovog kraja. Zbog toga smo danas ovde. Danas je, nakon nešto više od dve godine, na relaciji Zaječar – Požarevac – Beograd ponovo uspostavljen železnički saobraćaj, a po nabavci novih vozova, uključićemo u saobraćaj u ovom regionu još dva putnička voza kako bismo poboljšali veze u unutrašnjem saobraćaju. Mora se zaboraviti na otkazivanja vozova ubuduće. Sigurnost, bezbednost, urednost, redovitost i pouzdanost železnickog saobraćaja su imperativ na osnovu koga moramo graditi i vratiti poverenje naših putnika“, istakao je generalni direktor srpskih železnica.
On je dodao i da je zabeleženo neznatno povećanje obima prevoza iz Zaječara.
„Odavde se godišnje preveze oko 700.000 tona robe. U prvih pet meseci ove godine, obim prevoza povećan je za 1,8 posto u odnosu na isti period prošle godine. To znači da radimo bolje, ali ne i onoliko koliko bismo mogli da radimo. Razlog nemogucnosti većeg povećanja obima posla, kako prevoza robe, tako i putnika, su starost pruga i nedostatak voznih sredstava“ kazao je Simonović i izrazio optimistički stav u pogledu perspektive železničkog prevoza na tom delu pruge.
„Tačno je da voz od Zaječara do Beograda putuje osam sati, ali je cena karte duplo jeftinija u odnosu na cenu autobuske karte. Na nama je da na ovoj pružnoj relaciji što pre omogućimo standardnu brzinu kretanja voza. Železnica očekuje bolju saradnju sa lokalnom samoupravom radi poboljšanja kvaliteta železničkog transporta, a u ovom slučaju lokalna samouprava nije pokazala dovoljno interesovanja. Moramo imati dobru komunikaciju sa lokalnom samoupravom kako bismo izašli u susret potrebama putnika. Sugestije ćemo prihvatati i korigovati prevoz u skladu sa mogućnostima i potrebama korisnika usluga“, zaključio je Dragoljub Simonović.
Dizel motorna garnitura će po redu vožnje iz Zaječara polaziti u 23.01 sati, i preko stanica Vražogrnac, Bor, Majdanpek i Rabrovo-Klenje stizati u Požarevac u 3.55 sati, odakle će putnici drugim vozom u 04.30 sati moći da krenu za Beograd, gde po redu vožnje stižu u 6.59 sati.
Voz će iz Požarevca u povratku polaziti u 10.20 sati i u Zaječar stizati po redu vožnje u 15.16 sati. Putnici iz Beograda moći će da krenu u 7.35 sati, da bi stigli u Požarevac u 10.04 i odatle u 10.20 sati dizel motornim vozom nastavili za Zaječar.
Vest preuzeta sa portala Kluba ljubitelja Timočkih pruga.
„Železnice Srbije“ uvele su danas u redovan putnički železnički saobraćaj dizel motorni voz serije 710, koji će saobraćati između Zaječara i Požarevca i na taj način omogućiti putnicima iz ovog regiona železničku vezu do Beograda.
Na slici, Zaječar u 6 ujutru, 16.septembra 2012. Vozovi za Majdanpek, Niš i Prahovo spremni za polazak.
Generalni direktor „Železnica Srbije“ Dragoljub Simonović poručio je prilikom obilaska železničke stanice u Zaječaru da železnica nije zaboravila taj kraj koji je poslednjih dvadesetak godina bio u potpunosti zapostavljen.
„Za železnicu ovaj voz ne znači mnogo, ali znači mnogo za građane ovog kraja. Zbog toga smo danas ovde. Danas je, nakon nešto više od dve godine, na relaciji Zaječar – Požarevac – Beograd ponovo uspostavljen železnički saobraćaj, a po nabavci novih vozova, uključićemo u saobraćaj u ovom regionu još dva putnička voza kako bismo poboljšali veze u unutrašnjem saobraćaju. Mora se zaboraviti na otkazivanja vozova ubuduće. Sigurnost, bezbednost, urednost, redovitost i pouzdanost železnickog saobraćaja su imperativ na osnovu koga moramo graditi i vratiti poverenje naših putnika“, istakao je generalni direktor srpskih železnica.
On je dodao i da je zabeleženo neznatno povećanje obima prevoza iz Zaječara.
„Odavde se godišnje preveze oko 700.000 tona robe. U prvih pet meseci ove godine, obim prevoza povećan je za 1,8 posto u odnosu na isti period prošle godine. To znači da radimo bolje, ali ne i onoliko koliko bismo mogli da radimo. Razlog nemogucnosti većeg povećanja obima posla, kako prevoza robe, tako i putnika, su starost pruga i nedostatak voznih sredstava“ kazao je Simonović i izrazio optimistički stav u pogledu perspektive železničkog prevoza na tom delu pruge.
„Tačno je da voz od Zaječara do Beograda putuje osam sati, ali je cena karte duplo jeftinija u odnosu na cenu autobuske karte. Na nama je da na ovoj pružnoj relaciji što pre omogućimo standardnu brzinu kretanja voza. Železnica očekuje bolju saradnju sa lokalnom samoupravom radi poboljšanja kvaliteta železničkog transporta, a u ovom slučaju lokalna samouprava nije pokazala dovoljno interesovanja. Moramo imati dobru komunikaciju sa lokalnom samoupravom kako bismo izašli u susret potrebama putnika. Sugestije ćemo prihvatati i korigovati prevoz u skladu sa mogućnostima i potrebama korisnika usluga“, zaključio je Dragoljub Simonović.
Dizel motorna garnitura će po redu vožnje iz Zaječara polaziti u 23.01 sati, i preko stanica Vražogrnac, Bor, Majdanpek i Rabrovo-Klenje stizati u Požarevac u 3.55 sati, odakle će putnici drugim vozom u 04.30 sati moći da krenu za Beograd, gde po redu vožnje stižu u 6.59 sati.
Voz će iz Požarevca u povratku polaziti u 10.20 sati i u Zaječar stizati po redu vožnje u 15.16 sati. Putnici iz Beograda moći će da krenu u 7.35 sati, da bi stigli u Požarevac u 10.04 i odatle u 10.20 sati dizel motornim vozom nastavili za Zaječar.
Vest preuzeta sa portala Kluba ljubitelja Timočkih pruga.
0 коментара:
Постави коментар