Предлог Удружења љубитеља железнице не представља званичан план институција, већ визију развоја брзог јавног превоза у Београду и околини.
Attention: The proposal from Railfan Association is not official proposal. This is a vision of possible development of rapid public transport in Belgrade metropolitan area.
Attention: The proposal from Railfan Association is not official proposal. This is a vision of possible development of rapid public transport in Belgrade metropolitan area.
Предлаже се развој укупно 9 кракова мреже приградске железнице, на двоколосечним пругама. Oд укупно 174 километара двоколосечне пруге, целих 70 километара је већ двоколосечно, 31 километар би захтевао реконструкцију са доградњом другог колосека, док би 59 километра би биле нове пруге на правцима републичког значаја, док би 14 километара биле нове пруге намењене искључиво градским железницама. Од 71 станица и стајалишта, 19 је већ изграђено, 9 су нове станице на изграђеним двоколосечнимпругама, 11 захтева реконструкцију у складу са новим потребама, а 32 би биле сасвим нове станице и стајалишта. Линије покривају подручје 20-30 километара од центра Београда. Радним даном би морао бити интервал 10-15 минута од 6-21, а у касно-вечерњим, рано-јутарњим и викендом не већи од 20-30 минута. Период рада линија од 5:00 до 23:00, а у осталим сатима се не исплати одржавати железнички превоз, изузев ако су у питању специјални догађаји.
The proposal is suburban rail network with 9 legs, on double-track railroads. Proposed system would have 174km of double-track railroads, from which 70km exists, 31km are now single track (need reconstruction with double-tracking), 59km would be new railroads with state importance (south-west HSR, airport HSR, freight roundabout), and 14km are railroads for urban transport only. From 71 proposed stations, 19 steal exist, 9 are new stations on existing double-track lines, 11 need reconstruction during double-tracking, and 32 would be new stations on proposed lines. System would cover 20-30km around historic center of Belgrade. Headways on weekday daytime 6-21h would be 10-15min, in early morning, late evening, on weekends and holidays 20-30min. Service time of lines would be 5-23h. Earlier and later is not cost effective, except for special events.
Уз ове линије, сугерише се и одржавање 11 регионалне линије са интервалом 30-90 минута у зависности од линије, дана у недељи и доба дана. Те линије покривају подручје 60-120 километара од центра Београда.
Beside those lines,"Railfan Association" sugests 11 regional raillines, with 30-90min headways, depends on line, day in the week and part of the day. Those lines would cover 60-120km from centar of Belgrade. Today, there is 7 of those lines, but all of them have low frequency, 2-8 trains a day.
The proposal is suburban rail network with 9 legs, on double-track railroads. Proposed system would have 174km of double-track railroads, from which 70km exists, 31km are now single track (need reconstruction with double-tracking), 59km would be new railroads with state importance (south-west HSR, airport HSR, freight roundabout), and 14km are railroads for urban transport only. From 71 proposed stations, 19 steal exist, 9 are new stations on existing double-track lines, 11 need reconstruction during double-tracking, and 32 would be new stations on proposed lines. System would cover 20-30km around historic center of Belgrade. Headways on weekday daytime 6-21h would be 10-15min, in early morning, late evening, on weekends and holidays 20-30min. Service time of lines would be 5-23h. Earlier and later is not cost effective, except for special events.
Уз ове линије, сугерише се и одржавање 11 регионалне линије са интервалом 30-90 минута у зависности од линије, дана у недељи и доба дана. Те линије покривају подручје 60-120 километара од центра Београда.
Beside those lines,"Railfan Association" sugests 11 regional raillines, with 30-90min headways, depends on line, day in the week and part of the day. Those lines would cover 60-120km from centar of Belgrade. Today, there is 7 of those lines, but all of them have low frequency, 2-8 trains a day.
-Важне станице за преседање унутар система, као и преседање на регионалне и брзе возове су означене подвлачењем.
- Станице и стајалишта која данас постоје су означени плавом бојом.
- Станице и стајалишта која би захтевала реконструкцију су означени љубичастом бојом.
- Предложене станице се означавају црвеном бојом.
- All transfer stations are underlined, including stations for transfer on regional and other longer distance trains.
- Existing stations on existing double-track railroads are marked with blue color.
- Stations which need reconstruction during double-tracking are marked with violet color.
- Proposed new stations are marked with red color.
- All transfer stations are underlined, including stations for transfer on regional and other longer distance trains.
- Existing stations on existing double-track railroads are marked with blue color.
- Stations which need reconstruction during double-tracking are marked with violet color.
- Proposed new stations are marked with red color.
Краци градске железнице:
- Прокоп (нова главна железничка станица) - Сајам - Нови Београд - Тошин Бунар - Земун - Алтина - Земун поље - Камендин - Батајница (19km).
- Прокоп (нова главна железничка станица) - Карађорђев парк - Чубура - Вуков споменик - Панчевачки мост - Крњача мост - Крњача - Себеш - Овча - Панчево главна - Панчево варош - Панчево Стрелиште - Панчево Војловица (25,5km).
- Карађорђев парк - Раковица - Церак - Беле воде - Макиш ранжирна - Железник - Стари Железник (15,5km).
- Сајам - Топчидер - Кошутњак - Раковица - Кнежевац - Кијево - Ресник - Пиносава - Рипањ колонија - Рипањ - Клење (23km).
- Раковица - Јајинци - Јелезовац - Бели поток - Бубањ поток - Лештане - Болеч - Винча (20km).
- Београд - Сурчин - Аеродром (постоји више варијанти решења, 20km)
- Прокоп (нова главна железничка станица) - Сајам - Чукарица - Ада Циганлија - Остружница - Остружница Караула - Пећани - Умка - Барич - Обреновац (29km).
- Сајам - Савски трг - Бранков мост - Београд Доњи град - Дорћол Жоржа Клеменсоа - Дунав станица - Панчевачки мост - Карабурма - Роспи ћуприја - Миријевски булевар - Миријево (14km).
- Крњача мост - Котеж Сутјеска - Котеж Пакрачка - Борча Трстеничка -Борча Кикиндска - Борча Збег (8km).
На слици је приказане предложене приградске железнице црвеном бојом, жутом бојом регионалне. |
План кретања регионалних линија кроз централни део чвора би морао бити састављен у складу са потребама путника, и расподелом возова у капацитетима самог чвора. Линије регионалне железнице би биле следеће:
Plan of regional lines inside central part of Belgrade Railway Junction could be modified every year, and because of that, on list of regional lines, start of line is marked as Belgrade and last station of frequent suburban railline.
Plan of regional lines inside central part of Belgrade Railway Junction could be modified every year, and because of that, on list of regional lines, start of line is marked as Belgrade and last station of frequent suburban railline.
- Београд - Батајница - Нова Пазова - Стара Пазова - Инђија - Бешка - Чартановци - Чартановци Дунав - Карловачки виногради - Сремски Карловци - Петроварадин - Нови Сад
- Београд - Батајница - Нова Пазова - Стара Пазова - Голубинци - Путинци - Рума - Вогањ - Сремска Митровица - Мартинци - Кукујевци/ердевик - Шид
- Београд - Батајница - Нова Пазова - Стара Пазова - Голубинци - Путинци - Рума - Буђановци - Никинци - Платићево - Кленак - Шабац
- Београд - Обреновац - Велико поље - Стублине - Бргуле - Радљево - Уб - Паљуви - Јабучје - Лајковац - Словац - Млађево - Дивци - Лукавац колубарски - Иверак - Ваљево
- Београд - Ресник - Бела река - Ненадовац - Барајево - Барајево центар - Велики Борак - Лесковац колубарски - Степојевац - Велики Црљени - Вреоци - Лазаревац - Лајковац.
- Београд - Панчево - Јабука - Качарево - Црепаја - Дебељача - Ковачица - Уздин - Орловат стајалиште - Лукићево - Зрењанин фабрика - Зрењанин
- Београд - Панчево варош - Банатско велико село - Владимировац - Алибунар - Банатски Карловац - Николинци - Уљма - Влајковац - Вршац
- Београд - Бели поток - Зуце стајалиште - Зуце - Врчин - Касаповац - Липе - Мала Иванча - Брестовац - Мали Пожаревац - Дражањ/Шепшин - Умчари - Живковац - Вогањ - Колари - Раља смедеревска - Мала Крсна - Љубичевски мост - Пожаревац
- Београд - Бели поток - Зуце стајалиште - Зуце - Врчин - Касаповац - Липе - Мала Иванча - Брестовац - Мали Пожаревац - Дражањ/Шепшин - Умчари - Живковац - Вогањ - Колари - Раља смедеревска - Враново - Радинац - Годомин - Смедерево
- Београд - Клење - Рипањ тунел - Раља - Сопот космајски - Влашко поље - Младеновац - Ковачевац - Рабровац - Кусадак - Ратаре - Глибовац - Смедеревска паланка - Мала Плана - Велика Плана
- Панчево варош - Старчево - Винча - Болеч - Лештане - Бубањ поток - Бели поток - Јелезовац - Јајинци - Кијево - Петлово брдо - Стари Железник - Остружница - Јаково - Сурчин - Сурчин теретна - Добановци - Батајница.
На следећој слици су дебљим линијама означене двоколосечне пруге, а танким једноколосечне. Црвене линије представљају предложене пруге.
On that map, there are present and proposed railroads. Thicker lines are double-track lines, red color is used for prposed railroads.
0 коментара:
Постави коментар