Uprkos međusobnim tužbama izvođača radova i "Železnica Srbije", izgradnja takozvanog železničkog mosta u Novom Sadu biće završena, kako je to i ranije najavljeno, krajem 2014., što je godinu dana posle predviđenog roka, potvrđeno je za RTV u "Železnicama Srbije", koje su i nosioci projekta.
Da li međusobne optužbe, nosioca projekta i izvođača radova mogu ugroziti ne samo dodatni rok, nego i ceo projekat izgradnje Žeželjevog mosta, biće uskoro poznato. Nešto slično dogodilo se na mostu Beška, kada se posle izgradnje novog, obnova starog usporila u vreme bankrota austrijske Alpine.
Beta (Dragan Gojić)
Beta (Dragan Gojić)
Uglavnom, zbog kašnjenja posla, milionske odštetne zahteve jedni prema drugima uputili su investitor Železnice Srbije i izvođač radova špansko-italijanski konzorcijum "Azvi-Tadei-Horta-Koslada".
Početak radova je kasnio pola godina, a kada su počeli, graditelji su nailazili na nepredviđene okolnosti, kao što su betonski blokovi starog mosta i izmeštanje gasovoda ...
Uprkos činjenici da radovi kasne i da je do sada urađena četvrtina građevinskih poslova, u Železnicama Srbije kažu da će Žeželjev most biti izgrađen krajem 2014.godine.
Radove finansiraju Evropska unija, Vlada Vojvodine i Grad Novi Sad, a vrednost je prvobitno procenjena na 45 miliona evra uz neizbežno povećanje sa produženjem rokova i dodatnim radovima.
Vest preuzeta sa portala RT Vojvodine.
Da li međusobne optužbe, nosioca projekta i izvođača radova mogu ugroziti ne samo dodatni rok, nego i ceo projekat izgradnje Žeželjevog mosta, biće uskoro poznato. Nešto slično dogodilo se na mostu Beška, kada se posle izgradnje novog, obnova starog usporila u vreme bankrota austrijske Alpine.
Beta (Dragan Gojić)
Beta (Dragan Gojić)
Uglavnom, zbog kašnjenja posla, milionske odštetne zahteve jedni prema drugima uputili su investitor Železnice Srbije i izvođač radova špansko-italijanski konzorcijum "Azvi-Tadei-Horta-Koslada".
Početak radova je kasnio pola godina, a kada su počeli, graditelji su nailazili na nepredviđene okolnosti, kao što su betonski blokovi starog mosta i izmeštanje gasovoda ...
Uprkos činjenici da radovi kasne i da je do sada urađena četvrtina građevinskih poslova, u Železnicama Srbije kažu da će Žeželjev most biti izgrađen krajem 2014.godine.
Radove finansiraju Evropska unija, Vlada Vojvodine i Grad Novi Sad, a vrednost je prvobitno procenjena na 45 miliona evra uz neizbežno povećanje sa produženjem rokova i dodatnim radovima.
Vest preuzeta sa portala RT Vojvodine.
0 коментара:
Постави коментар